Навчаємося та розвиваємося

   У процесі демократизації та прогресивного розвитку українського суспільства неабиякого поширення набуває  гуманне, милосердне та дбайливе ставлення до дітей, які не можуть вести повноцінне життя внаслідок порушень фізичного та психічного розвитку. Такі діти мають право на одержання освіти, незалежно від фізичного розвитку та стану здоров’я.

   До 2016 року діти з особливими освітніми потребами мали змогу навчатися тільки індивідуально або  у спеціалізованих школах , окремо від інших учнів. Так у цьому році було запроваджено законопроект інклюзивної освіти, який дав змогу  даним діткам вчитися у звичайних школах.

     На даний момент у загальноосвітніх школах та навчально-виховних комплексах нашого  району організовано інклюзивне навчання  для дітей з особливими освітніми потреби. Щоб у таких дітей була можливість вчитися, потрібні  професійні кадри, у яких  були б навички спілкування та практичний досвід роботи з особливими дітьми. Тож, з цією метою для спеціалістів психологічної служби навчальних закладів Лисянщини психолог нашого закладу Пасіченко Н.В. за підтримки завідуючої районною ПМПК Уманської О.В. 20 жовтня 2017 року провела  семінар на базі комунального закладу «Корсунь-Шевченківський багатопрофільний  навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради.

     Корсунські колеги ознайомили учасників семінару з основними векторами роботи  багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру  та надали практичні поради щодо проведення корекційної роботи з дітьми, які мають різні види порушень психофізичного розвитку. Зокрема, директор закладу, практичний психолог, вчитель-логопед та дефектолог  з радістю поділилися досвідом своєї роботи і знаннями у проведенні корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. Відеопідбірка фрагментів уроків викликала в учасників семінару інтерес до простих, але водночас результативних видів, методів та прийомів діяльності, які можна використати в роботі. Зустріч закінчилася концертом, підготовленим силами учнів реабілітаційного центру.

      Сподіваємося, що такий семінар дасть поштовх до втілення  та пошуку своїх власних способів роботи з особливими дітьми.