ГПД - ЦЕ ВЕСЕЛО, ЦІКАВО, ПІЗНАВАЛЬНО!

 

Розуміти  дитину – означає  стати  на  їхню  позицію, шанувати  їхні почуття, плекати  паростки  їхнього  завтрашнього  дня;  оволодіти   щонайвищою  майстерністю виховання  маленької   людини…

                                                                                    Ш. О. Амонашвілі

 

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.

Група продовженого дня забезпечує, враховуючи вікові особливості, розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток учнів початкових класів, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей.

 

РОБОТА ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ОРГАНІЗОВАНА ЗГІДНО:

Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу

Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу

Конвенції ООН про права дитини

 

У 2016 - 2017 навчальному році група продовженого дня у закладі організована для 20 учнів початкових класів

Навчально-виховний процес у групі продовженого дня забезпечує вихователь:

 

Мазана Тетяна Василівна

учитель початкових класів,

спеціаліст І кваліфікаційної категорії,

стаж роботи

 

Наша група

 

РЕЖИМ ДНЯ – ЗАКОН ЖИТТЯ І ДІЯЛЬНОСТІ

 

З досвіду роботи вихователя ГПД Мазаної Т.В.

 

ПОРАДИ ДІТЯМ

 

Як потрібно працювати

Як виконувати письмові роботи

Як розв’язувати задачі

Як підготуватися до читання

Як виконувати завдання з української мови

Як швидко запам’ятати